loading...
پاتوق +18 ایرانیان. 98ia
ilamfati بازدید : 35 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

داداش بزرگِ من معمولاً عادت داره وقتی تو خونه هستش کنترل تلویزیون هم دست خودش باشه ، حتی وقتی پای تلویزیون نیس کنترل رو با خودش مییبره که بقیه ، کانال تلویزیون رو عوض نکنن !
یه دفعه من و بابام چند ساعت دنبال کنترل گشتیم و پیداش نکردیم ، آخر سر دیدم داداشم از خواب بیدار شد و اومد نشست پای تلویزیون و کنترل رو از جیبش در آورد
فک و فامیله داریم ؟

مامانم هر وقت پشت تلفن ميخواد با خالم تيريپ صميميت برداره ميگه جوجه هات(بچه هات)چي كار ميكنن.
خاله منم ميگه خوبن.توله تو چي كار ميكنن.
فك فاميله ما داريم؟

ما یه رسم خانوادگی داریم اونم اینه که وقتی سفره غذا رو پهن می کنیم یا آب میاریم لیوان نمیاریم یا لیوان میاریم آب نمیاریم .
این رسم در کل فامیل ما هستش و نسل به نسل منتقل میشه.
کلا خود درگیری داریم!!!!!!

به مامانم ميگم بزرگترين آرزوت چيه؟
ميگه:بزرگ بشي زود زنت بدم با زنت دعوا كنم؛حوصلم از اين يكنواختي زندگي سر رفت.
فك فاميله ماداريم؟

بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟ می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم...یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش...رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم....تا یه مدت هر کس منو تو محل می دید نصیحتم می کرد.فک و فامیله داریم؟

خواهر زادم 5 سالشه آهنگ pitbull گذاشتم ميگه اين اينگيليسي مي خونه يا خارجي...موندم چي جوابشو بدم ميگه يادم نبود تو زبون مادريتم بلد نيستي!!!الان خداييش خواهرزادس من دارم؟؟؟ فك و فاميله من دارم؟؟!!!!!

از صبح تا حالا یه کله دارم درس می خونم یه لحظه خواستم گوشیمو نگاه کنم ببینم ساعت چنده!
یه دفه زرتی مامانم اومد تو اتاق و یه بشقاب پر میوه و تنقلات آورده بود، تا منو دید گفت «منو باش فکر می کردم بچم داره درس میخونه برم به تغذیش برسم، خاک تو سرت» در رو محکم بست و رفت بیرون!

یه پسر دایی دارم اسمش محمده اومده محتویات موبایلمو میگرده یه برنامه میبینه که هر روز باید آپدیت شه با اینترنت.خواست بگه منم چیزی بلدم.میگه آنلاین آپدیت میشه یا آفلاین.تورو خدا فکه و فامیله داریم

جمعه ها از خالم ببرسيم
امروز جند شنبه است
ميگه:فردا نه بس فردا يكشنبه است
فك و فاميله ما داريم!

عموم میخواد منو نصیحت کنه، میگه: عزیزم مراقب باش، به هرکسی اعتماد نکن. مردم 360 درجه با همدیگه فرق می کنن!!!!!
آخه یکی نیست بگه عمو جان، دلبندم، 360 درجه که دوباره خودشون میشن!!!!
فک و فامیله داریم؟!

به پسر فامیلمون میگم ورزش هم میکنی ؟
با جدیت تمام میگه اره، پلی استیشن !
فک و فامیل ما داریم؟؟

عموم کارمند بانک صادراته اونوقت اسم بچش رو گذاشته سپهر....

مامان بزرگم گفت واسه منم فیسبوک بساز ببينم چيه اين فیسبوک كه تو رو از كارو زندگی انداخته هیچی دیگه از ساعت 6:30 شروع كرديم، هنوز نتونستم بهش بگم موس چيه ...!

با عمه خانم رفتیم در مغازه میگه:اقا توی ماشین ظرفشویی چی بریزم ظرفها تمیز میشه فروشنده میگه قرصهای ماشین بهترن عمه جون میگه نسخه شو شما میدید یا داروخانه ازاد میده ای خدا این فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

به مامانم ميگم مامان اومدني لباس مشكي رو بيار ميگه صورتيه؟
ميگم نه مامان مشكيه گفت اها فهميدم قرمزه فك و فاميله داريم؟؟؟؟؟؟

خواهرم 10 سالشه دیروز یه کیلو گوجه گذاشته جلوش داره میخوره بهش میگم چته؟؟ میگه تو مجله خوندم خوردن گوجه از مشکل "پروستات" جلوگیری میکنه!!!
به نظر شما راهی برای اصلاح این فک و فامیل وجود داره؟؟ من که نا امید شدم.

به پسر عموم تو مدرسه گفتن با اردک جمله بساز . گفته : ” پدر من اردک است . ”
فک و فامیله داریم ؟

پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی فک و فامیله داریم؟

فک و فامیله داریم؟
رتبه ارشد پسرداییمو سه رقم سه رقم از راست جدا کردیم که بتونیم بخونیمش!!

به مامانم میگم تو غذاها از "سیر" هم استفاده کن خیلی فایده داره میکروبها رو می کشه.میگه نه ریسکه میگم چرا میگه اخه میکروب کشه ممکنه تو و داداشت هم بمیرین!!
یعنی من و داداشم میکروبیم!!
مامان دلسوزه من دارم؟؟؟

دارم مسواک میزنم بابابزرگم دندون مصنوعیش رو آورده گذاشته تو جیبه پیرهنم میگه یه دستی هم به دندونا ما بزن:
فک و فامیله داریم؟

خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !!!!!

با مامانم رفتيم مغازه تعميرات تلفن كه تلفن بي سيم خونرو بديم درست كنن. يارو تلفن زده به پيريز بعد با موبايلش زنگ زد كه ببينه زنگ ميخوره يا نه. تلفن كه زنگ خورد مامانم به من ميگه اين آقاهه شماره مارو از كجا داشت؟

دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم. عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانس ترن!

تو عروسی یکی از فامیلا دلار میریختن رو سر عروس و داماد! حمله به دلارا سی مجروح به جا گذاشت! فرداش همه رفتیم صرافی یارو گفت دلارا تقلبیه!

سر صبح از خواب بیدار شدم میگم: سلام بابای مهربونم. میگه: سلام گرگ بی طمع نیست باز پول میخوای؟ پولاتو چه کار میکنی؟ نکنه معتاد شدی؟ بدبخت ترک کن؟ بعد 5 دقیقه تیکه انداختن میگه شوخی کردم میخواستم خواب از سرت بپره!

تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده. هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه.

دعوت مودبانه ي بابام از من براي صرف شام: تَن لَشتو از پشت كامپيوتر جمع كن بيا پاي سُفره پهن شو!

دختر خالم به بچش واسه اينكه شيريني زياد نخوره دندوناش خراب نشه گفته شيريني ها رو شمردم يدونش كم بشه ميزنمت. بچه هم وقتي همه خواب بودن رفته همه شيريني ها رو نصفه گاز زده كه تعدادش كم نشه!
استعدادت تو حلقم!

اینترنت خونه رو تازه وصل کرده بودیم شب مامانم اومده میگه رفتی تو اینترنت؟؟ میگم آره.با ذوق میگه جدی؟چی توش بود؟؟؟؟؟؟؟؟
چی بگم من الان؟؟ مامان آپدیته من دارم؟؟

به مامانم ميگم گشنمه، ميگه چايي ميخوري؟ ميگم چايي آدمو سير ميكنه؟ ميگه نه! ولي تشنگي رو برطرف ميكنه! نه خدايي فك و فاميله كه ما داريم؟

مردم از ننه باباشون ویلا و ماشین و پول به ارث می برن,من از بابام میگرن به ارث بردم از مامانم آلرژی!!!
ای خدا این خانواده است  من دارم؟؟؟؟

خالم از خارجه برامون دهان شو خارجى آورده بود.
امروز صبح داشتم از در دستشوئى رد میشدم که دیدم داداشم بعد از شستن دهنش دوباره بر گردوندش توی بطری. پرسیدم چکار میکنی؟!؟
گفت: “آخه اینا گرونن،حیفه”

به داداشم گفتم لپتاپمو بده. دو متر کلن از هم فاصله داشتیم. دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده. آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور!

مامانم به بابام گفت که جلوی عروسات با زیرپوش نشین حالا تا اونا میان بابام یه چادر میندازه دور خودش…..ما یه همچین خونواده ای هستیم

مامان‌بزرگم داشت نماز می‌خوند گفت: خدایا
گفتم: بلی؟
یه دیقه مکث کرد گفت: آدم انقد بی‌شعور؟!

پسره فامیلمون رفته خارج 2 هفته با فیلتر شکن میرفته تو فیسبوک بعد از 2 هفته فهمیده نیازی به فیلتر شکن نیست فک و فامیله داريم!!!؟؟؟؟

شنیدید میگن روح ادم از پاهاش میاد بیرون
حالا خواهر من هیچ وقت پتو رو پاهاش نمیندازه میگه اگه بندازم روحم توی پتو گیر میکنه اون وقت کابوس پتو میبینم فک و فامیل داریم

بابام منو رسونده دانشگاه موقع پیاده شدن بهش میگم تو که باید دور بزنی و بری" منو هم اون طرفه خیابون پیاده کن. میگه لازم نکرده خودت برو اون طرفه خیابون شاید یه ماشین بهت زد 120 میلیون به جیب زدیم!!!!!!!!!!!! بابای نگرانه داریم؟؟؟؟ فکو فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 


شب یارو به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم .....

زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم ....

یارو میره نونوایی میگه

آقا شاطر دو تا نون بربری بده ....

شاطر میگه چرا دو تا ؟

میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده.

وقتی‌برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خریدی ؟

اونم میگه از سر کوچه ....

زنش میگه خوب دستت درد نکنه ولی‌ من نمیتونم یه نون کامل بخورم ، چون تو رژیمم ....

یارو میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم ...

خوردنشون که تموم شد رفتن بخوابن ....

هنوز سرشون به بالش نرسیده بود که خوابشون برد ....

الانم خوابیدن، بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما شما رو در جریان میذارم ....

:)))


موقع خواب :
بابام: گوشیا رو کجا گذاشتی؟
مامانم: بالا سرت
بابام: چرا بالا سر خودت نذاشتی؟
مامانم: چونکه سرطانزاست!

یعنی عشق میچکه ! فک و فامیله داریم ؟











داستان بسيار عبرت آموز...
.
.
.

ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮﯼ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯿﺸﻦ ﻭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ کنن ﭘﺪﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ ، ﺩﺧﺘﺮ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﭘﺪﺭ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻩ،ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻪ،ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺘﻮﺟّﻪِ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻣﯽﺷﻪ ﺑﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝِ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ،ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﭼﺎﻟﻪﺍﯼ ﻣﯽﺍﻓﺘﻪ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯾﺶ ﮔﻠﯽ ﻣﯽﺷﻪ، ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﻣﯿﮕﺮﺩه ﻭ ﻟﺒﺎﺳﺶ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻟﮑّﻪﺍﯼ ﺑﻪ جا ﻣﯽﻣﻮﻧﻪ،ﺷﺐ ﻓﺮﺷﺘﻪﺍﯼ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺍﺯﺵ ﻣﯽﺧﻮﺍﺩ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺍﻭﻥ ﻟﮑّﻪﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﻭ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ، ﺷﺐ ﺑﻌﺪ ﻫﻤﺎﻥ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏِ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﯽﮐﻨﻪ،. ﻣﺎﺩﺭِ ﺩﺧﺘﺮ ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺎﺯﻣﯿﺸﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻟﮑﻪ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﻪ. ﻓﺮﺩﺍ ﺷﺐ ﺯﻧﮓِ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺻﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺍﻭﻧﻬﺎ ﻣﺘﻮﺟّﻪ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻠﻮ ﻭ ﯾﻪ ﺑﺴﺘﻪﺍﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺪﻩ، ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﺳﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ، ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﭘﻮﺩﺭ ﺷﺴﺘﺸﻮﻱ ﺑﺮﻑ ﺑﺎ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻤﻴﺰ ﻛﻨﻨﺪﮔﻲ ﻓـــﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ، ﭘﺎﮐﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺖِ ﺧــــــــﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﯽﺍﻧﺪﯾﺸـــــﺪ

 

 




الان نشستی بالا سرش داری گریه میکنی که چی بشه؟؟؟؟؟
100 بار
بهت گفتم قبل از اینکه کاری کنی یه تحقیقی بکن!
گوش نمیدی که فقط هیکل گنده کردی !!!!!
.
.
...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

(جنتی و نصیحت هاش به رستم پس از قتل سهراب)




بــه ســــــراغ مــــن اگــــر می‌‌آیـــی...
نیــــــا!
.
.
.
...

.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
..

.
نیا عزیز من
.
.
.
عزیز من وقتی میگم نیا، نیا دیگه
اعصاب ندارم توام گیر میدی!
میزنم شل و پلت می‌کنم خداشاهده
بعد میگی‌ طرف اخلاق نداره!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 5,318