loading...
پاتوق +18 ایرانیان. 98ia

ilamfati بازدید : 31 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 

هر دفعه نشستیم انار بخوریم یه دونش از دستمون در رفت افتاد رو فرش ....

هرچی هم میگردی دنبالش ، پیداش نمیکنی .... 

آخر که میخوای پاشی بری زیر پات له میشه گند میزنه به فرش :)))

  


اعتراف میکنم نصف "آره یادم میاد" هایی که گفتم چاخان بوده ... حوصله نداشتم طرف تعریف کنه! 

 


از بچگی واسم سوال بود دکمه MUTE روی کنترل به چه دردی می خوره تا اینکه با جواد خیابانی آشنا شدم :))) 

 


يارو هميشه تو ماه محرم شروع مي‌کنه به سيگار کشيدن و عرق خوردن ميگم چرا اين کارو ميکني ؟ميگه اعصابم از دست کاراي يزيد خورده

  


ما زندگي رو بوسيديم و گذاشتيم کنار...
حالا ول کن نيست ميره و مياد ميگه:
يه بوس بده =))

 انسانها به دو گروه تقسيم ميشند :
يا ايراني اند
يا از زندگي لذت مي برند :|
 


تو فيلماي ترسناك وقتي وارد يه خونه متروكه ميشن ميگن كسي اينجا هست يا سلام؟ فكر مي كنند الان يه روح خبيث ميگه اره من توي اشپزخونه ام، شير موز ميخوري؟ يا مثلأ ميگه سلام خيلي خيلي خوش امدين! بفرماييد؟ :|

  


جمعه رفتم کوه داد زدم :

ـــ با من ازدواج میکنی ؟

بعــد شنیدم :

......بـــــــــــــــــــا مـــــــــــــــــــــــــن ازدواج مــــــــــــــــــــیکنـــــــــــــــــــــــی؟
بــــــــــا مـــــــــــــــــــــــــن ازدواج مـــــــیکنـــــــــــــــــــــی؟
بــــــا مــــــــــن ازدواج مـــــــــیکنـــــــــــــــی؟
بـــا مــــــن ازدواج مــــیکنـــــــی؟
بـا مــــن ازدواج مـــیکنــی؟
با من ازدواج میکنی؟

ـــ بَعدش چون آمادگی ِ این همه خواستگارو با هم نداشتم اومدم پایین که ادامه تحصیل بدم ... که جمعه بود و دانشگاه تعطیل :دی

 

اثرات خوندن وبلاگ من

 گربه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 5,334