loading...
پاتوق +18 ایرانیان. 98ia
ilamfati بازدید : 28 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

گواهی نامه گرفتن مامانم حدود یک سال و نیم طول کشید ؛ قبول که شده بود افسره از مامانم خوشحال تر بود !

.
.
شوهر دختر خالم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود همه بهش خندبدیم بعد دختر خالم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی ؟!؟!؟!
دختر خالم داره له میشه به خدا ، واسش دعا کنین …
.
.
.
به بابام میگم اگه من یه روز سکته مغزی کردم ، اعضا ی بدنمو اهدا کنین !!!
برگشته میگه برو بابا تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه ؟! به فکر یه راه دیگه باش !!!
.
.
.
یه بار داشتم خیر سرم به بچه خواهر ۶ سالم ریاضی یاد میدادم ، بهش گفتم مثلا من ۳تا شکلات به داداشت میدم و ۲تا به تو ، حالا چندتا شکلات میشه ؟
یهو زد زیر گریه گفت چرا به داداش ۳تا میدی به من ۲تا ؟ نمیخوام اصلا همشو بده به داداش منم میرم به مامانم میگم …
رفت به خواهرم گفت خواهرم اومده دعوام میکنه میگه مرض داری بچه رو اذیت میکنی ؟ خب یکیشو میذاشتی تو جیبت به هر کدوم ۲تا میدادی که دعوا نشه دیگه …
فک و فامیل خود درگیر مزمن ما داریم ؟؟؟
.
.
با قد ۱۸۵ ، من معمولا بلندترین عضو خانواده ام … حالا کارکردهای من برای مادرم :
حامد مادر قدت بلنده اون لامپ رو خاموش کن …
حامد قدت بلنده اون مجله رو از رو میز بیار …
حامد قدت بلنده اون سینی رو از روی زمین بردار ببر تو ظرفشویی بشور …
حامد مادر قدت بلنده برو ماست بگیر ، نون بگیر  …
.
.
مامان و بابام با هم قهرن ، با هم رفتن فرش بخرن بابام زنگ زده خونه میگه حامد گوشیو میدم به مامانت ازش بپرس این فرشه خوبه ؟
گوشیو داده بهش ازش می پرسم مامان این فرشه خوبه ؟ مامانم میگه نه بزا بقیه رو هم نگاه کنم ؛ باز گوشیو داده به بابام میگم نه بزار بقیرم نگاه کنه !!! بابام میگه بهش بگو باشه !
یعنی می خواستم با سیم تلفن خودمو خفه کنم !
.
.
مامانم باهام لج کرده میگه از بس هر دختری نشونت دادیم یه ایرادی گرفتی ،  اگه دختر مورد علاقت پیدا شد اسید میپاشم روش !!!
.
.
بابام به مامانم اس ام اس عاشقانه فرستاده ، الان ۲ روزه خونمون دعواست …
مامانم گیر داده به بابام که این اس ام اسو کی واست فرستاده بود ؟
.
.
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﺩﺧﺘﺮ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻗﻮاﻡ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮاﻫﺮﻡ …
ﻗﺪﺵ اﻧﺪاﺯﻩ ﺧﻮﺩﺗﻪ ، ﻫﻴﻜﻠﺸﻢ ﺷﺒﻴﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ … ﻭﻟﻲ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ !!!!!
ﺧﺐ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻧﺎﺑﻮﺩ کردی ﺑﭽﻪ رو …
.
.
بابام بهم میگه یه شامپوی خوب خارجی واسه خودت (!) بخر فردا میخوام برم حموم !
.
.
دیشب بابابزرگ و مامان بزرگمو بردیم فرودگاه بدرقه کنیم که برن مکه ، هواپیما تاخیر داشت !!!
مامان بزرگم نگران بود ، عموم میاد دلداریش بده میگه : این چیزا عادیه ، تاخیر داره ، نقص فنی پیدا میکنه ، سقوط میکنه ، نگران نباش !
.
.
.
خواهر دوستم ۳ سالشه رفته بود تو اتاقش داشت با عروسکاش بازی میکرد یهو اومد بیرون زد زیر گریه ، پرسیدیم چی شده ؟؟؟
گفت عروسکام منو بازی نمیدن…
.
.
دو تا پسربچه ۴ و ۹ ساله تو فامیلمون داشتن دعوا میکردن ، یعنی داداش بزرگه داشت کوچکه رو کتک میزد ؛ من رفتم پا در میونی کردم و کوچیکه رو نجات دادم بعدش همون کوچولوه بهم فوش میده میگه : به تو چه داداشمه ؟؟؟ صلاحمو میدونه داره تربیتم میکنه !
.
.
.
وقتی با فک و فامیلا اسم فامیل بازی میکنم :
اسم : غلام
فامیل : غلامی
غذا : غلام پلو
میوه : غلام سبز
شغل : غلام فروشی
شهر: غلام رود
کشور : غلامستان
گل : غلام بو
اشیا : غلام پلاستیکی
ماشین : همونی که غلام سوار میشه ! (اسمشو نمیدونم)
.
.
امروز از سرکار برگشتم خونه میبینم همه باهام سنگینن ، هیشکی تحویلم نمیگیره ، الان فهمیدم دیشب مادرم خواب دیده من بدون اجازشون ازدواج کردم …
اصن دقت که میکنم خدارو شاکرم رام داده خونه !
.
.
خودم رو کشتم رفتم مهندسی رباتیک گرفتم ، فامیلمون برگشته میگه عقربه بزرگه ساعت خونه مون افتاده ، می تونی جا بندازیش ؟
.
.
خواهر زادم ۳ سالشه از بیرون اومده میگه سردمه ، بهش میگم بیا بغلم گرم شو … میگه نه میخوام همینجوری خنک بمونم !
میگم خب بیا بغلم منم خنک شم ، میگه برو کنار منو بغل نکن خنکیم تموم میشه !
.
.
.
دستمو بریدم رو لباسم یه لکه خون ریخته ، شستمش پاک نشده …
به مامانم میگم خون با چی پاک میشه ؟
از اون اتاق داد زد : خون فقط با خون پاک میشه !
من :|
فیلم هندی :|
سازمان خون :|
شاهرخ خان :|
آمیتا چاخان :|
شعبون بی مخ :|
.
.
به مامانم میگم من شام بیرون میخورم ، هوس فست فود کردم …
میگه نمیخواد ، فردا شب هوس کن !
.
.
امروز همزمان هم آیفونمون زنگ خورد و هم تلفونمون …
مامان و بابام هول شدن چیکار کنن مامانم تلفونو برداشته میگه کیه ؟ بابام هم آیفون رو برداشته میگه الو سلام العلیکم !

کی از فانتزی هام اینه که یکی داره میره زیر ماشین رو نجات بدم ، بعد سرم رو بندازم پایین برم … وقتی داد زد اسمت چیه ؟ یه لحظه سرم رو بچرخونم و دوباره برگردم و کم کم تو افق ناپدید شم !!!
.
.
یا ایها المخاطب خاص :
هر یک ساعت بدون تو برای من شصت دقیقه میگذرد …
بععععععععععععله …

.

.
اﮔﻪ ﻳﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﻱ ﺳﻔﺮ ! ﺑﺮﻱ ﺯ ﭘﻴﺸﻢ ﺑﻴ ﺨﺒﺮ !
ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺮﮔﺮﺩﻱ ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﺟﻔﺖ ﭘﺎ برم ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺖ ﮐﻪ ﺗﺎ یک ﻣﺎﻩ ﺟﺎﺵ ﺩﺭﺩ ﺑﮕﻴﺮﻩ و بفهمی دیگه تنهایی جایی نری …


.

.

خود پرداز چیست ؟
تنها موجودی است که در قبال ارایه خدمات و وجه نقد از شما تشکر به عمل می آورد !!!
قدرشو بدونید ، تو این دوره زمونه کی واقعا اینجوریه ؟؟؟

.
.
تو ایران ٬ بیسکوییت رنگارنگ و آدامس موزی خودش به عنوان یه واحد پول به حساب میاد …
.
.
دوستم رفته خواستگاری دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟
گفته : بله !
دختر : خودت خواستی زن بگیری ؟
دوستم :  بله!
دختر : من قبول کنم شما خوشحال میشی ؟
دوستم : بله !
دختر : شرمنده من با کسی ک سه بار فرصت پ ن پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم …
.
.
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون …
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون !

.

.
یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی …
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !
.
.
امروز یه نفر برام شاخ شد !!!
هیچی دیگه منم نه گذاشتم نه ورداشتم ، با بیل زدم شیکوندمش !
.
.
یه نکته ای که درباره ی کارگردان هایی که مردن هست اینه که همشون بعد از آخرین فیلمشون مردن …
خعلی عجیبه !
.
.
هر شیش ماه یه بار آدم باید آستینش رو بررسی کنه ببینه ماری چیزی اون تو پرورش نیافته باشه یه وقت …
.
.
از جمله وظایف یک پدر ایرانی اینه که به فرزندش ثابت کنه همینی که الان خریدی  رو فلان جا نصف این قیمت میفروشن !
.
.
لامصب غذا مثل گلوله میمونه ، تا خوردی باید درجا بیفتی !
.
.
.
.
لذتی که در قطع کردن گوشی وسط دعوا هست در بوسیدن بعد از آشتی نیست …


.

.
در عجبم از ملتی که دوبل برگر و سیب زمینی سرخ کرده رو با نوشابه رژیمی میخورن !

 واقعا چرا ؟


.
.
هروقت شارژ ایرانسل میگیرم ، چشمم به اعدادش که  میوفته یاد رتبم تو کنکور میوفتم و بغض گلومو میگیره …
.
.
تو نخودی باش چیست ؟
ناراحت کننده ترین جمله در بچگی هنگام بازی با بزرگتر از خود …
.
.
توجه کردید که آدمها یا مثه کوه پشتتن یا مثه کوه جلوت ؟
.
.
عالیجناب تقصیر ما نبود ، ما هرچی زدیم اونا برگردوندن ، عالیجناب ، عالیجناب …
“گفت و گوی بازیکنان و مربیان کره ای در رختکن بعد از بازی با ایران”
.
.
عمریست خودم را به خریت زده ام …

دلم برای آن روی سگم تنگ شده …

 


دیگه همین روز است گداها سر چهارراه با دستگاه کارتخوان بیان سراغمون !!

.

.

.

.

تو خونه یه پشه داریم دیگه مقیم شده ، از خودمونه …

امروز که اتاقم رو بعد از چند ماه مرتب کردم دیدمش از در اتاق اومد تو ،

بعد نشناخت ، فک کرد اشتباهی اومده، رفتش بیرون !

.

.

.

.

هیچی بدتر ازین نیست که بری تو مهمونی هلو برداری فک کنی هسته جداست ؛ بعد نباشه و تا وسطای خوردنش آب از زیر آرنجت سرازیر بشه …

.

.

.

.

از دوستم پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟

سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایرفاکس؟

میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه دیگه

اون ستـونِ کجاست

.

.

.

.


می‌دونی یکی از سرگرمی‌های مردم ایران چیه؟ وقتی از مطب دکتر میان بیرون حساب کنن ببینن این دکتر روزی چقدر درآمد داره!

.

.

.

.

یکی از تفریحات زمان مدرسه من کشوندن بحث بروت و جبلوت . . . سر کلاس عربی بود دقیقأ معلم یک ساعت توضیح میداد ما هم فقط می خندیدیم

.

.

.

.

دوس دارم وقتی دوس داری دوس داشتنو با دوستیمون دوس داشته باشیم.

عاشقانه ترین جمله ای که اگه به طرف مقابلتون بگید هنگ میکنه،اما واسه کم نیاووردن کلی لایک هم میده…


.

.

.

دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزن.

گفت لال بابا،میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی.

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم

والاه

.

.

.

.

هه هه…

تازه هفته اول مهر…

کو تا عید و بعد تابستون بیاد.

تازه امتحاناشو بگو.

هدف از این متن دپسرده کردنتون بود.

.

.

.

.

تمام مسلمان های جهان میرن زیارت عتبات برمیگردن از زیارتشون تعریف میکنن ولی ما ایرانیا بعداز برگشتن فقط این جمله رو میگیم: “همه جنساشون چینی بود”

.

.


.

.

هروقت دنبال باباتون گشتین پیداش نکردین موبایلشم جواب نمیداد برین خیابون یه سیگار روشن کنین اونوقت خودش صاف میاد جلوتون می ایسته

.

.

.

.

هر چند روز یه بار میرم تو اینترنت اکسپلور یه دوری باهاش میزنم.

دلم میسوزه براش،یه زمان ارج و قربی داشت.

منو یاد دوران طلایی دایال آپ میندازه

هـــی یادش بخیر

.

.

.

.

شوخی سنگینیست ورود متولدین ۷۴ به دانشگاه

.

.

.

.

خنگول میره لامپ مهتابی بگیره داخل مغازه میشه نمیدونسته چی بگه میگه ببخشین اقایه مترلامپ بدین!!!

.

.

.

.

بدون زشتی، زیبایی معنی نداره

بدون نفهمی، فرزانگی معنی نداره

میبینی؟ دنیا به تو احتیاج داره !

.

.

.

.

نمی دونم چرا وقتایی که دستمال همراهم نیست، آبریزش بینی من باید شروع بشه؟؟؟؟

نمیدونم لامصب کجا ی دماغم با این سرعت به تولید انبوه میرسه؟؟!!!!

.

.

.

.

یارو گوشیش تو دستشویی زنگ میخوره میگه اهن .....اهن.....!!!!

سال دوازده ماه دعوتم نمیکنن


مهمونی اما


درست همون روز که من  اسهال مزمن گرفتم دعوت میشم به مهمونی


و جالبتر اینکه بشدت اصرار میکنن


غذا بخورم


و حتما براشون چن دقیقه افتخاری برقصم


من:-(


غذاها:-)

 

 

مهمونا:-)


دونگ یی:-00

.

.

                                        ******************

.

.

زنگ زدم خونه خواهرم ، خواهرزاده 9 سالم گوشیو برداشته

 

 

بهش گفتم امروز کلاسای مدرسه چطور بودن !؟

گفت : اِی بد نبود ، خوب بود ..


منتهی خانم کلاس دوممون خیلی خوشگلتر و ملوس تر بود !


ولی این یکی زیاد خوشگل نیست ، اما هیکلش عالیه ..


یعنی باور کنید اینا بچه نیستن... هیولان !!!تعجب نیشخند

 

بچه های امروزی هنوز سنی ندارن

مثل یه آدم 90 ساله تجربه دارن!خیال باطل

                                                     *****************

.

.

 

 

ﺁﺭﺍﯾﺶ ﭼﯿﺴﺖ ؟!


ﻻﯾﻪ ﺍﯼ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺿﺨﯿﻢ ﮐﻪ صغری  ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﻣﻴﺪﺍ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ !

                                    ******************

.

 

 

دیشب یه دزد اومد خونمون دنبال پول می‌گشت !!!


هیچی دیگه ، خلاصه منم بیدار شدم

.

 

از تخت اومدم پایین با هم دنبالش گشتیم …!!!!!!!

                                            **************

.

.

 

 

خوابیم اگرچه مرد میدان هستیم

خیر سرمان رستم دستان هستیم

وقتی به «داداش کایکو» نیازی باشد

گوییم که: «نه! ما ایکیوسان هستیم»!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 5,326